رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | خراسان رضوی سال گذشته رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول
سرخط خبرها

آلودگی هوا ارتباطی با بنزین ندارد | توزیع بنزین سوپر در برخی جایگاه‌ها

  • کد خبر: ۱۹۷۸۰۸
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
آلودگی هوا ارتباطی با بنزین ندارد | توزیع بنزین سوپر در برخی جایگاه‌ها
مدیرعامل شرکت ملّی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: آلودگی هوا هیچ ارتباطی با بنزین ندارد و مربوط به میزان مصرف می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر سالاری‌نسب با اشاره به وضعیت توزیع بنزین سوپر در کشور، اظهار کرد: بنزینی که توزیع می‌شود، یورو است و تقریباً به لحاظ کیفیت و عدد اکتان مشخصات بنزین یورو را دارد، در کل کلانشهر‌ها به‌خصوص در تهران بنزین یورو و با بهترین کیفیت توزیع می‌شود.

وی با اشاره به کیفیت بنزین توزیعی در تهران، گفت: سازمان استاندارد هم در پالایشگاه و هم در جایگاه‌ها نظارت ویژه‌ای روی بنزین توزیعی دارد و اگر به این نتیجه برسد که کیفیت مناسب نیست، سریعاً اقدام می‌کند و جلوی توزیع بنزین را می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت ملّی پخش فراورده‌های نفتی با تأکید بر اینکه مشکلی در حوزه کیفیت بنزین در تهران نداریم، تصریح کرد: در شرایط فعلی تقاضا و مصرف زیاد بوده و لازم است که مردم رعایت کنند، اگر مصرف بنزین خودرو کاهش یابد از تولید دی‌اکسیدکربن جلوگیری شود و این مربوط به خودروسازی می‌شود.

سالاری‌نسب با بیان اینکه در حال حاضر بنزین سوپر در برخی از جایگاه‌ها توزیع می‌شود، اظهار کرد: کیفیت بنزین یورو تفاوتی با بنزین سوپر ندارد، اکتان بنزین سوپر حدود ۹۴ و بنزین یورو ۹۲ است.

وی درخصوص ناترازی بنزین گفت: حدود ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع می‌شود، از ذخیره قابل قبول برخورداریم و مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملّی پخش فراورده‌های نفتی در پاسخ به این سؤال که برای تأمین نیاز واردات صورت می‌گیرد، گفت: همه مقادیر از پالایشگاه‌ها دریافت می‌شود و کیفیت بنزین نیز مشکلی ندارد و نظارت ویژه‌ای از سوی سازمان استاندارد روی بنزین وجود دارد.

منبع: عصر ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->